Selasa, 3 Ogos 2010

Keindahan Sempadan Dungun

Jambu Bongkok, Marang dengan Rantau Abang, Dungun adalah sempadan bagi daerah Marang dengan Dungun. Apabila kita sempandan daerah Dungun iaitu di Rantau Abang, kita dapat melihat pintu gerbang dan papan tanda yang mengalu-alu kedatangan kita.
Bila sampai di kawasan ini, anda perlu behenti sekejab untuk melihat pokok-pokok bunga yang cantik, arca bangau yang unik, tanda nama Rantau Abang dan batu berbentuk penyu.

Bila anda berada di sini, anda mula sibuk untuk mencari sudut untuk bergambar. Jangan bimbang di sini banyak tempat menarik seperti pokok bunga, pintu gerbang, pasu bunga antik, tanda nama arca bangau dan penyu.
Rakam suasana di sini sepuas hati untuk di jadikan kenangan indah dan menandakan anda pernah datang ke sini. Siapa yang ada facebook ini adalah masanya untuk menayangkan pada rakan facebook anda.

Lain-lain info - sila klik

Hotel

Agensi Pelancongan

Teksi

Bas

Penerbangan

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sy mengikuti cerita ni di FB anda. respon rakan fb anda ttg cite menarik perhatian. anda berjaya membuat tempat ni menjadi lbh menarik mybb org hendak pergi dan melihat sendiri.. itu kelbihan blog anda.