Isnin, 1 November 2010

Baju Batik Wamora


Baju batik yang bertulis atas nama sendiri iaitu Wamora akan dipakai ke majlis penyampaian hadiah  pertandingan blog pelancungan anjuran kerajaan negeri Terengganu. Majlis ini akan  di adakan pada 2. November 2010, jam 4.30 petang di Primula Beach Resort.

Dalam majlis ini akan diumun pemenang bagi kategori Pelajar, IPT dan Terbuka. Bagi kategori pelajar sekolah dan pelajar IPT dijangka semua yang layak bertanding akan memprolehi hadiah utama termasuk hadiah saguhati.Maknanya kedua-dua  kategori ini tidak balik  tangan kosong kerana hanya 11 peserta sahaja yang layak dipertandingkan.. Kategori terbuka agak sengit kerana  seramai 30 lebih peserta yang layak bertanding untuk merebut hadiah utama sebanyak RM10,000

Saya berharap dapat memenangi hadiah tempat ke 3 atau  ke 2. Jika tidak pun, dapat hadiah pertama sudah mencukupi. Insya Allah.

2 ulasan:

Unknown berkata...

belog rikah sgt, kena padatkn isi dan mklumat agi, bru ummmpph org nak bca.tarikan ada doh sikit, cuma kena tmboh byok agi maklumat boh. cth; mcm urut tradisional, ambe tpksa cari mklumat lgi utk g ke tmpat yg dibgtau, hrga pn tak dipaparkan. apa2 pn nice mcuba

Unknown berkata...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)